Thursday, April 9, 2015

Brīvprātīgie ir klāt!

Jau nedēļu Liepājas ielās var sastapt jaunos Boltik Baik 2015 brīvprātīgos. Laipni lūgti iepazīties: šeit ir viņu pārdomas pirms ierašanās projektā.




Sveiki! Olá! Mani sauc João, bet jūs varat mani saukt par Queijo (Siers).
Es esmu no Lisabonas.
Kad es būšu Liepājā, jūs varat sagaidīt, ka es smaidīšu un mēģināšu jūs sasmīdināt (ne pārāk veiksmīgi). Bet jūs nekad mani neredzēsiet skumīgu.
Un, ja jūs mīļi pajautāsiet, es varu pagatavot ēst un pastāstīt kaut ko par savu valodu un valsti.
Es jums pat varu iemācīt to, cik mana valsts ir slikti pārvaldīta un kā taisīt foršus video.
Es patiešām gaidu došanos uz Latviju, bet man ir nedaudz bail, ka aukstuma dēļ es nevarēšu doties jūrā peldēties.
Pēc diviem mēnešiem Liepājā es pavisam noteikti pietiekamā līmenī sapratīšu latviešu valodu un jūsu tautastērpus, man būs daudz saudades (katrā valodā ir netulkojams vārds, kas apzīmē ilgas pēc kāda), un es būšu iemācījies daudz jaunu recepšu, ar kurām es varēšu dalīties savā darbā.
Drīz tiekamies un atceries, ka jums ar mani būs jārēķinās divus mēnešus! Abreijos („sveicieni un bučas”)!





Sveiki! Bonjour! Mani sauc Anissa, bet jūs varat mani saukt par Ani.
Es esmu no Nicas, kas atrodas Francijas dienvidos.
Kad es būšu Liepājā, jūs varat sagaidīt, ka es visu laiku visu pētīšu. Bet jūs nekad mani neredzēsiet sliktā garastāvoklī (cerams).
Un, ja jūs mīļi pajautāsiet, es varu jums kaut ko pagatavot.
Es jums pat varu iemācīt, kā runāt franciski.
Es patiešām gaidu došanos uz Latviju, bet man ir nedaudz bail dzīvot kopā ar nepazīstamiem cilvēkiem un no laikapstākļiem.
Pēc diviem mēnešiem Liepājā es pavisam noteikti zināšu, cik tālu esmu spējīga iet.
Drīz tiekamies, jau nevaru sagaidīt!





Sveiki! CIAO! Mani sauc GIULIA, bet jūs varat mani saukt tā, kā labāk skan jūsu valodā. Droši pārkristiet mani! Es tikai priecāšos.
Es esmu no Itālijas. Esmu dzimusi ziemeļu daļā, bet mana sirds pieder dienvidiem. Dziļiem dienvidiem. Skaistai zemei, ko sauc par Sicīliju.
Kad es būšu Liepājā, jūs varat sagaidīt, ka es smiešos un daudz smaidīšu, organizēšu milzu ēdienreizes un taisīšu ēst, ēst, ēst, celšos agri, lai izbaudītu pirmo sauli, nopeldēšos Baltijas jūrā, manas rokas būs riktīgi melnas, es ņemšu jūs līdzi riteņbraucienos un prasīšu, lai tu skaļi (SKAĻI!) dziedi kopā ar mani, vākšu sēklas un tās sēšu, intervēšu tevi, fotografēšu un filmēšu, kamēr kamerai būs baterija, mācīšos, cik daudz vien varēšu un aizvedīšu uz Palermo labu pieredzi un būšu spējīga dalīties ar savām jaunajām prasmēm un zināšanām.
Bet jūs nekad neredzēsiet, ka es kaut ko izšķiestu. Vai arī pareizi spēlētu mūzikas instrumentu (bet variet būt droši, ka tajā drausmīgajā troksnī būs mīlestība).
Un, ja jūs mīļi pajautāsiet, es varu pagatavot autentiskus itāļu ēdienus, pieskatīt bērnus, uzrakstīt stāstu, palasīt priekšā grāmatu un, protams, salabot tavu divriteni (kad es pati to beidzot iemācīšos).
Es jums pat varu iemācīt, kā kļūt par burvi virtuvē! Kā pagatavot kaut ko no (gandrīz) nekā un kā, spēlējoties ar miltiem un ūdeni, pagatavot ko vien vēlies (un tad to apēst!).
Es patiešām gaidu došanos uz Latviju, bet man ir nedaudz bail atstāt savu ričuku vienu pašu Palermo!
Pēc diviem mēnešiem Liepājā es pavisam noteikti būšu spējīga salabot savu un citu velosipēdus. Es ceru, ka iemācīšos uzkonstruēt un uzbūvēt divriteni, lai, iespējams, atgrieztos ar to mājās. Es runāšu jaunā valodā (vai arī darīšu visu iespējamo, lai izskatītos, ka es patiešām runāju latviski).
Drīz tiekamies, un paldies Visumam par šo projektu!




Sveiki! Helló! Mani sauc Tamás, bet jūs varat mani saukt par Tomi.
Es esmu no Ungārijas.
Kad es būšu Liepājā, jūs varat sagaidīt, ka es būšu draudzīgs un uz mani var paļauties. Bet jūs nekad mani neredzēsiet slinku un neuzticamu.
Un, ja jūs mīļi pajautāsiet, es varu palīdzēt un arī atbildēt uz jūsu jautājumiem.
Es jums pat varu iemācīt ungāru valodu un ēdienus.
Es patiešām gaidu došanos uz Latviju, bet man ir nedaudz bail no tā, cik ļoti mēs atšķiramies.
Pēc diviem mēnešiem Liepājā es pavisam noteikti būšu iemācījies kaut ko par jūsu valodu un kultūru.
Drīz tiekamies, varēsim iepazīties!



3 comments:

  1. Mans vārds ir Monica Oviedo. Es gandrīz pazaudēju savu dzīvi, jo esmu atstājis mani un pametu zvanus. Viņš teica, ka vairs neticāties man, es centos viņu pārliecināt, bet viņš man neticēs, kamēr mums nebūs cīņas un sadalīsies 8 mēnešus, pēc tam es sapratīšu, ka es nevaru dzīvot bez viņa mīlestības dēļ, kas viņam ir. Es mēģināju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet nedarbojos par mani, daži nepatiesi burvju riteņi mani scammed un aizgāja ar manu naudu, kamēr es nāca pāri šim cilvēkam sauc (Dr Bello Lucky), viņš nodarīja pareizrakstības uz mani un redzi manu ex Atgriezās pēc trim dienām, lūdzot mani piedošanu, es biju tik pārsteigts, ka joprojām pastāv eksluzīvsargs, piemēram, kabaka. Ja kādam šeit ir vajadzīga palīdzība, sazinieties ar (draudzene Bello Lucky), izmantojot viņa e-pastu: ADEYEMIBELLO1990 @ GMAIL. COM VAI KAS PAPILDINĀT viņam uz +2348107996445

    ReplyDelete
  2. Mans vārds ir Monica Oviedo. Es gandrīz pazaudēju savu dzīvi, jo esmu atstājis mani un pametu zvanus. Viņš teica, ka vairs neticāties man, es centos viņu pārliecināt, bet viņš man neticēs, kamēr mums nebūs cīņas un sadalīsies 8 mēnešus, pēc tam es sapratīšu, ka es nevaru dzīvot bez viņa mīlestības dēļ, kas viņam ir. Es mēģināju visu iespējamo, lai viņu atgrieztu, bet nedarbojos par mani, daži nepatiesi burvju riteņi mani scammed un aizgāja ar manu naudu, kamēr es nāca pāri šim cilvēkam sauc (Dr Bello Lucky), viņš nodarīja pareizrakstības uz mani un redzi manu ex Atgriezās pēc trim dienām, lūdzot mani piedošanu, es biju tik pārsteigts, ka joprojām pastāv eksluzīvsargs, piemēram, kabaka. Ja kādam šeit ir vajadzīga palīdzība, sazinieties ar (draudzene Bello Lucky), izmantojot viņa e-pastu: ADEYEMIBELLO1990 @ GMAIL. COM VAI KAS PAPILDINĀT viņam uz +2348107996445

    ReplyDelete
  3. A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
    Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
    Email him at: Emutemple@gmail.com  
    Call or Whats-app him: +2347012841542

    ReplyDelete