Monday, May 9, 2016

Boltik Baik ir klāt!

Lea
Divas dienas līdz Boltik Baik atklāšanai !
Sagatavošanās bija vienreizēja, vēl tikai pirms nedēļas mēs par šo visu tikai runājām un plānojām.
Mēs nofilmējām divus video (teasers) un tas bija fantastiski ! Divus mēnešus es neko nerediģēju, nefilmēju, bet tagad mums bija tā iespēja režisēt un izveidot šos dīvainās un jautrās atmosfēras video. Pavadījām trīs stundas aukstās katakombās, lai lapsa varētu izveidot savu ērmriteni. Tāpat arī pludmalē, kur ieraudzījām nelielu ieskatu par to, kā varētu notikt ērmriteņu parade. Tas viss man bija lielisks pirmais solis, lai iejustos īstajā noskaņojumā. Tā kā es nekad nebiju piedalījusies Boltik Baik, biju ļoti priecīga, ka Radi Vidi Pats novērtēja šos video un uzskatīja, ka tie patiešām atspoguļo festivāla būtību!
Nedēļas nogalē es aizbraucu uz mājām, un kad atgriezos viss attīstījās 200km/h. Tik daudz kas notika un tik daudz ko vēl vajadzēja paveikt, kad es atbraucu. Pagalms ir gatavs sveikt cilvēkus, mūsu kupolu nozaga, tāpēc bija jāievācas noliktavās, kurām bija nepieciešamas pilnīgas pārvērtības.
Tikai aptuveni četrās dienās, veltot tam daudz laiku un priecīgas enerģijas, rezultāts ir brīnišķīgs: bārs, filmu ekrāns, skatuve – tas viss tagad gaida kažokā tērptu trakumu.
Dekorācijas, pēc lielām pārdomām, mainot plānus, padarot tās aizvien labākas un labākas, tagad ir uzstādītas. Tagad tikai gaida ultravioletās lampas un ciemiņu sapņus.
Man šķiet, ka Boltik Baiks sākās jau šonedēļ. Ar trakām stundām, gardiem zupu paraugiem (kur es pirmo reizi mazgāju traukus ar ūdeni un smiltīm...), smagu darbu, uzplaiksnījoši radošuma mirkļi kopā ar dekorāciju komandām, vai komanda, kura pārvērta noliktavu vietā – vietā kur es nevaru vien nociesties pavadīt šo nedēļu. Un es sajutu īstu kopības sajūtu, visi viens otram palīdz, lai radītu šo vietu un notikumu. Un protams, šis viss ar vasaras pieskaņu un vasaras ballītēm.
Vakarnakt, pa pusei apdullusi no krāsošanas darbiem, kurus veicu divas stundas, vieta bija gatava. Gaismas izslēgtas, ieslēgtas ultravioletās lampas. Un tur tas ir – ērmīgi iedvesmojošais Boltik Baik, par kuru runājām un sapņojām. Viss, kas tam tagad ir vajadzīgs – cilvēki un viņu iekšējie dzīvnieki, lai to atdzīvinātu.
Mirkli pēc tam, kad palūkojos uz noliktavas gala rezultātu, Stas man pateica, ka kaut arī Boltik Baik koncepts vienmēr ir palicis tas pats, tas vienmēr izvēršas fantastiskā veidā citādāks, pateicoties vietai un cilvēkiem, kuri tajā ieliek sevi visu, lai tas varētu notikt gadu pēc gada.
Kad lasīju par Boltik Baik, man nebija ne jausmas, ko sagaidīt, un kad mēneši šeit ritēja, Boltik Baik ideja man vēl joprojām šķita nedaudz miglaina. Un tagad es stāvu šīs noliktavas priekšā, es vēl joprojām patīkami satraukti brīnos, kā tas viss norisināsies šajā īpašajā nedēļā...
Foto: Nina Mik

Projekts īstenots ar Eiropas Savienības programmas Erasmus+ atbalstu.

1 comment:

  1. A GREAT SPELL CASTER (DR. EMU) THAT HELP ME BRING BACK MY EX GIRLFRIEND.
    Am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-girlfriend that I love so much. I had a girlfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when her friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to her just because she was been jealous of her friend that i was dating and on the scene my girlfriend just walk in and she thought we had something special doing together, i tried to explain things to her that her friend always do this whenever she is not with me and i always refuse her but i never told her because i did not want the both of them to be enemies to each other but she never believed me. She broke up with me and I tried times without numbers to make her believe me but she never believed me until one day i heard about the DR. EMU and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
    Email him at: Emutemple@gmail.com
    Call or Whats-app him: +2347012841542

    ReplyDelete